O mnie
Marianna Burdyło
- pedagog
- logopeda
- terapeuta pedagogiczny
- nauczyciel nauczania początkowego
Kwalifikacje zawodowe
- dyplom mgr pedagogiki Wyższej Szkoły Pedagogicznej w
Olsztynie
- dyplom Podyplomowych Studiów Terapii
Pedagogicznej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie
- dyplom Podyplomowych Studiów Logopedii
Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- I stopień specjalizacji zawodowej w zakresie
nauczania początkowego
- egzaminator sprawdzianu w sześcioletniej szkole
podstawowej
Doskonalenie zawodowe
Kursy
- Terapia niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania (2015 r.)
- Diagnoza i terapia afazji (2009 r.)
- Diagnoza i rehabilitacja ortoptyczna w dysleksji (2009 r.)
- Dziecko nadpobudliwe - wychowywać czy leczyć? (2008 r.)
- Metody terapii indywidualnej dziecka z zespołem
nadpobudliwości psychoruchowej (2008 r.)
- System zapewniania jakości pracy
szkoły/placówki (2005 r.)
- Tworzenie szkolnego systemu zapewniania jakości (2003
r.)
- Mierzenie jakości pracy szkół i
placówek (2003 r.)
- Dysleksja - teoria, podstawy diagnozy i terapii (1995
r.)
- Kompetencje kluczowe w nauczaniu zintegrowanym (1999
r.)
Warsztaty
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy
wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji,
ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej (2010 r.)
- Konstruowanie narzędzi do badania jakości pracy
uczniów (2001 r.)
- Metody pracy z uczniem inspirowane pedagogiką C.
Freineta (2000 r.)
- Budowanie Wewnątrzszkolnego Doskonalenia Nauczycieli
(1999 r.)
- Projektowanie - program wychowawczy szkoły (1999 r.)
- Terapia pedagogiczna starszych uczniów
dyslektycznych (1996 r.)
- Terapia pedagogiczna uczniów w młodszym
wieku szkolnym (1995 r.)
- Logoterapia (1993 r.)
Szkolenia
- Jak komunikować się z rodzicem i dzieckiem? (2016 r.)
- Dziecko prowokujące - trudny rodzic (2016 r.)
- Propozycja terapii specyficznych zaburzeń w rozwoju językowym (2013
r.)
- Praca z uczniem nadpobudliwym psychoruchowo (2007 r.)
- Ewaluacja szkolnych systemów badania
osiągnięć edukacyjnych uczniów (2006 r.)
- Diagnozowanie i badanie osiągnięć uczniów
(2004 r.)
- Plany wynikowe (2004 r.)
- Unia Europejska - historia, instytucje, polityki oraz
proces integracji Polski z UE (2003 r.)
- Wspieranie zdolności twórczych
uczniów w edukacji wczesnoszkolnej (2001 r.)
- Metody i techniki aktywizujące (2001 r.)
- Awans zawodowy nauczycieli (2001 r.)
- Psychologiczne, prawne i społeczne aspekty przemocy
(2000 r.)
Konferencje
- Ogólnopolska Konferencja
Logopedyczna - Jak skutecznie wspierać rozwój mowy u dzieci -
Wyzwania stojące przed współczesnym logopedą (2017 r.)
- Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna - Metody i narzędzia
diagnostyczne w logopedii (2013 r.)
- Międzynarodowa konferencja SLI - Specyficzne zaburzenia językowe. Diagnoza, prognoza, interwencja (2012 r.)
- Wczesna interwencja logopedyczna (2010 r.)
- Trudności w porozumiewaniu się językowym jako problem
interdyscyplinarny (2008 r.)
- Od diagnozy do terapii logopedycznej w dysfunkcjach
ośrodkowego układu nerwowego (2006 r.)
- Ewaluacja a praktyka pedagogiczna (2005 r.)
- Rodzice, nauczyciele, uczniowie - partnerzy w
procesie wychowania (2004 r.)
- Wsparcie logopedyczne w procesie
wyrównywania szans edukacyjnych uczniów z
zaburzeniami mowy (2003 r.)
- Zarządzanie strategiczne - wybór i
budowanie strategii działania organizacji (2003 r.)
- Jak wspierać rozwój zawodowy nauczycieli
(2001 r.)
Stopień awansu zawodowego
nauczyciel dyplomowany
Doświadczenie zawodowe
- terapeuta w zakresie zajęć logopedycznych,
korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych
- nauczyciel przedszkola
- dyrektor przedszkola
- nauczyciel nauczania zintegrowanego
- prowadzenie szkoleń dla nauczycieli
- nadzór pedagogiczny
- opracowanie metod i form pracy pedagogicznej
(współpraca z wydawnictwem)
|